často kladené otázky

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Použite tento text na zdieľanie odpovede na otázku so svojimi zákazníkmi.

  • Ano, jsme schopni změnit jak způsob platby, tak i způsob dopravy. Stačí nás kontaktovat.

  • Pokud ti neprošla platba nebo nastali jiné komplikace, neprodleně nás kontaktuj. Rádi ti poradíme a dovedeme objednávku ke zdárnému konci.

  • Pokud sis objednávku z nějakého důvodu rozmyslel, budeme rádi, když nás co nejdříve zkontaktuješ, ideálně přes e-mail. To proto, abychom stihli zabránit případnému odeslání zboží.

  • Dle obchodních podmínek není možné zboží vyměnit. Pokud ti například nesedla velikost nebo to má jiný důvod, je potřeba prvně odstoupit od kupní smlouvy. Mezitím si tak můžeš vytvořit objednávku na správnou velikost či zboží. Více nalezneš zde.

  • Na vrácení zboží máš 14 dní od data převzetí zboží.

  • Postup pro vrácení zboží nalezneš zde.

  • Přehledný a jednoduchý návod, na vytvoření vratkového či reklamačního štítku, nalezneš zde.

  • Zaparkovat můžete přímo před obchodním domem na [P] Bartošova. Parkování je ovšem placené. Zdarma máte pouze prvních 30 minut.

Není tu odpověď na tvoji otázku? Nic se neděje. Zeptej se nás na e-mailu nebo napiš DMko na Instagramu.